Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Donald Tramp: Sve vreme se borim protiv "duboke države" - to je grupa veoma zlobnih ljudi, štetnih po SAD

Komentari (91) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 28 maj 2020 00:26
Relja
"To je grupa veoma zlobnih ljudi, veoma štetnih po našu državu. Svi ste vi bili žrtve "duboke države" bilo da ste svesni toga ili ne, maltretirali su vas sve ove godine“, rekao je Tramp.

Gospodine predsedniče ako imate dokaze za ovakve teške optužbe ne znam šta čekate? Valjda znate šta vam je raditi? Oklevanje sa takvim zlobnim štetočinama nikako nije dobro. I nisu takvi naneli samo štete američkim građanima nego su štetu nanosili širom šara. Želim vam sve najbolje g-ne predsedniče i da zlobne štetotočine čim pre dovedete k poznaniju prava!
Preporuke:
65
1
2 četvrtak, 28 maj 2020 01:39
mrljavko
nisu to samo zlobni i opaki ljudi, to je zla svest bolesnog covecanstva.

Razumem kada zemljoradnik razmenjuje svoja dobra i proizvode sa zanatlijom, kad proizvodna industrija hrane, odece, puteva i orudja razmenjuje svoje proizvode s drugima koji proizvode. Razumem da je potrebna i neka odgovarajuca ogranicena administracija i neki sistem za odrzanje reda samo do dovoljnog obima, vojske i policije , ali ne razumem odakle pravo na egzistenciju onima koji u sve to ubacuju svoje hohstaplerasje kockarskog duhovnog obrazovanja.
Takvi su dobro zagadili covecanstvo i daslje i to uporno rade i lavovski brane svoje gadosti.

Trebalo bi sve takve izolovati na neko daleko izolovano ostravo, pa nek se tamo druze, kockaju i medjusobno odrzavaju svoj zivot tamo, plodovima rada koji privredjuju.

Nazalos u prirodi ne moze da bude samo zito bez kukolja, koji uvek i stalno treba cistiti.
Preporuke:
29
2
3 četvrtak, 28 maj 2020 08:38
stanje stvari
Tramp se ne bori protiv "duboke močvare" već protiv "duboke KALjUGE"
Preporuke:
43
3
4 četvrtak, 28 maj 2020 08:45
Tačno
Duboku državu u USA čine tkzv demokrate, pripadnici klana zločinaca Klintonovih, Hilari, i ostali dokazani i prevejani zlikovci.

Ja bi ih nazvao da su paralelna država a ne ‘duboka”.

Nadam se da će Tramp neutralisati zločinačku bandu Klintonovih.
Preporuke:
60
2
5 četvrtak, 28 maj 2020 12:01
supervizor
pohapsi ih ili ućuti
Preporuke:
29
16
6 četvrtak, 28 maj 2020 12:02
itd ili ...
Sa srećom jer od vašeg uspeha zavisi i sloboda Srbije!
Preporuke:
49
5
7 četvrtak, 28 maj 2020 12:11
stojan
najvece i najdublje postovanje G-dinu Trampu, i moje velike nade da ce ih slomiti tamo, da bi se urusili i ovde
Preporuke:
53
1
8 četvrtak, 28 maj 2020 12:27
Spiridon
Pomaže Tramp braćo i sestre...!?!

Trebalo bi možda neki miting podrške preCedniku Trampu da se izorganizuje, jer bori se kao Lav se bori, kao Vučić takoreći, protivu tijeh globalističkih zlikovaca duboko-državnih. Ne znam samo, ima li još Vojvoda Voja onijeh majica sa preCednikovim likom, a i trebalo bi ga u svakom slučaju pozvati da uveliča skup, kao i Vučelića Pečatnjaka obavezno.

Donald Trampe, Donald Trampe piše iz Di-Si Vošingtona, koliko ti, koliko ti treba patriJotskijeh bataljona...!??

Tramp vam pomogao braćo i sestre...
Preporuke:
11
56
9 četvrtak, 28 maj 2020 12:59
Aleksa
Je li "špiridone", za tvoj uslovni refleks prema trampu se zna, nego nešto kriješ ko zmija noge da kažeš nešto o alternativi. Mali misaoni eksperiment: da tramp nije predsednik bila bi hilari? ako nemaš ... evo ti mogućnost da skreneš - šta bi reko gibon o alternativi?
Preporuke:
49
2
10 četvrtak, 28 maj 2020 13:06
Za bota Spiridona
Neumorni bot u službi svetskih gadova i antiljudi.
Preporuke:
53
2
11 četvrtak, 28 maj 2020 13:21
Spiridon
@ Aleksa
Je li "špiridone", za tvoj uslovni refleks prema trampu se zna, nego nešto kriješ ko zmija noge da kažeš nešto o alternativi. Mali misaoni eksperiment: da tramp nije predsednik bila bi hilari?

Ma nema, vidi se odmah kvalitetno informisanje i misaono eksperimentisanje na liniji Informer- SrBski-Telegraf-Novosti, pa kao koja je alternativa Vučiću, žuta mafija i tajkuni i zato samo Vučić, jer koja mu je alternativa. Tako da drugovi braćo patriJotski internet borci, porazmislite se malko bolje o svom uslovnom refleksu i kako se primate kao penzija iz dva dela na svaku priču o dubokoj državi i svemu ostalom iz tog repertoara. Sutra da vas izgasiraju mangupi, i za Žiku Obretkovića bi isto ovako navijali i misaono eksperimentisali na temu, a ko a ko ne Žika... Globalisti eto ko, i zato samo Žika jer od te njegove titanske borbe i naša sreća u Srbiji zavisi.
Bogo dragi, kao čovek sitnu đecu da gleda...
Preporuke:
6
46
12 četvrtak, 28 maj 2020 13:25
itd ili ...
Spiridon je jasan, njegov izbor je bio Sanders koji se zalagao za bombardovanje Srbije a budući da je Sanders rekao da će njegovi glasači glasati za Bajdena, čiji sin im ulicu u Prištini i ko zna koliko dolara iz trgovine narkotika šiptarskih na svom računu, Bajden je i Špiridonov izbor!
Nema on tu šta da se izjašnjava, pa toliko je gorljivo pratio američku političku scenu da je pregoreo.
Preporuke:
45
7
13 četvrtak, 28 maj 2020 13:50
Spiridon
@ Aleksa

A inače samo da razjasnimo neke vama očigledno nejasne termine. Dakle idol vam pod pojmom ”duboka država” ne misli na onu babarogu koju su vama prodali, nego pod time podrazumeva isto ono za čime kukate da ne postoji u Srbiji ali bukvalno dan i noć, odnosno sistem uređene državne uprave koji je preventiva samovolji pojedinca koji je zamenio sve institucije. E tako bi i Tramp da svugde budu njegovi poslušnici, koji će isto kao i u Srbiji čim otvore usta prvo reći predsednik Tramp, pa tek onda nastaviti bilo šta drugo, odnosno da ga niko u medijima ne prikazuje kao budalu i klovna. To su ti zlobni ljudi o kojima on priča, jer za njega je zloban svako ko ne priča da je on najpametniji i najlepši. Ono što je najtragikomičnije je da ćete prvi vi da dignete glas do neba kada je u Srbiji kako već jeste, pa kao sram ih bilo, gde je ovde država, na šta ovo liči, da bi istog sekunda navijali da Tramp pohapsi pola Amerike da se kao neki red die Beste zna...
O tempora, o mores...!?!
Preporuke:
4
35
14 četvrtak, 28 maj 2020 14:02
Aleksa
nije da nema ..., toliko se razvio da mu funkcionalno zamenjuju mozak.
Preporuke:
22
1
15 četvrtak, 28 maj 2020 14:03
Aleksa
a nos "špiridone", je l ti prćast il oštar ko u beloglavog orla?
Preporuke:
28
2
16 četvrtak, 28 maj 2020 14:14
Spiridon
@ itd ili...

Gosn Cile, vidim i jutros ste kupili SrBski Telegraf, Vučelićeve Novosti a izgleda mi i Informer, pa sad ovde prodajete njihove ludorije i pravite te vaše a da živi u ulici DŽona Kenedija pisao bi joj tri puta nedeljno čvorovićevske konstrukcije. Kontaktirajte bolje Vojvoda Voju za one majice s Trampovim likom, pa neki miting da se pravi...
Preporuke:
3
36
17 četvrtak, 28 maj 2020 14:17
Spiridon
A inače samo da se podsetimo drugovi patriJote kako je taj predivni Ričard Grenel koga vam Tramp hvali, isti onaj Grenel koji kopa rukama i nogama da Srbija prizna Kosovo do septembra ako ikako može, pa da mogu Vučić i Tači kod Trampa taman pred izbore u Americi...
Preporuke:
6
17
18 četvrtak, 28 maj 2020 14:47
Aman ljudi!
Još se ložite na spirodona? To je čovek sa žutim eritrocitima, duhovno čedo od staše zajović. Želja mu neostvarena da ga hilari klinton pomiluje nako kao bil vučića.
Preporuke:
26
3
19 četvrtak, 28 maj 2020 14:49
A-ve,Spiridone!
Dugi pipci duboke,"uređene",
drugosrbijanske nvo,kolonijalne samouprave.
Hejter
Preporuke:
18
2
20 četvrtak, 28 maj 2020 15:02
itd ili ...
A sad sam Cile

Šta reći na takav stepen uverenosti ili paranoje? šta god, avaj em ste omašili identitet a tako i literaturu, no šta ćete, nego vi nama kažte kako će to Bajden rešiti Kosovo i Metohiju imajući u vidu koliko je para od šiptara dobio i da su i ulicu u Prištini dali ime po Bajdenovom sinu?
Jel može tu vaša mudra misao?
Sigurno će on to bolje i od Trampa i od Grenela po Tačija i Haradinaja da obavi? da nije to što želite?
Preporuke:
18
2
21 četvrtak, 28 maj 2020 15:08
itd ili ...
al ovo mu je vrh izjava (Spiridona)

duboka država” ne misli na onu babarogu koju su vama prodali, nego pod time podrazumeva isto ono za čime kukate da ne postoji u Srbiji ali bukvalno dan i noć, odnosno sistem uređene državne uprave koji je preventiva samovolji pojedinca koji je zamenio sve institucije

ovakva nerealnosti i idolatrija se teško viđa, čovek kao da živi i radi u Lengliju

kakav američki dupeljubac

za povraćanje

ti su nas moronu bombardovali! ti uređeni što poštuju sve međunarodne propise?!

koji debil!
Preporuke:
25
3
22 četvrtak, 28 maj 2020 15:13
Istina kao stil
al je grdna ta Staša!
Preporuke:
13
1
23 četvrtak, 28 maj 2020 15:15
o toj odlično organizovanoj državi govori Snowden
u sjajnom intervjuu

https://www.youtube.com/watch?v=efs3QRr8LWw

o tome kako su sve preuzeli pod maskom borbe protiv terorizma, nema ni sloboda ali ni pravila za duboku a ni plitku državu

e sad ko se tome divi, ne znam kako da ga okarakterišem a da ostanem u okvirima pristojnosti.
Preporuke:
19
0
24 četvrtak, 28 maj 2020 15:19
as usual
Spira gazi plitak potok 'naprednih srpskih mislilaca'...
Preporuke:
12
3
25 četvrtak, 28 maj 2020 15:35
Spiridon
@ itd ili ...

ti su nas moronu bombardovali!

Gosn Cile mislite isti oni koji imaju die beste makar se neki red zna fakultete, gde se moglo studirati kako pre tako i posle bombardovanja, odnosno isti oni kod kojih se svojevremeno potražio smeštaj dok su neki drugi u Srbiji ginuli. Inače ko ovde šta ljubi se da primetiti iz komentara podrške lokalnom moronu koji je postao američki preCednik i koji deli ordenje nekim psihopatama koje su ubijale žene i decu po Bliskom Istoku sve hvaleći do neba istu tu vojsku koja bombarduje svuda po svetu i koji pri tome preko Grenela zavrće ruku Vučiću da prizna Kosovo, da mu bude pred izbore. Kao malu decu čovek da gleda ali bukvalno...
Preporuke:
4
20
26 četvrtak, 28 maj 2020 15:42
Micika
četvrtak, 28 maj 2020 12:27Spiridon
Pomaže Tramp braćo i sestre...!?!

"Trebalo bi možda neki miting podrške preCedniku Trampu"

MISLIM DA BI TREBALO OGRANIZOVATI PODRŠKU PREDSEDNIKU TRAMPU. PROTIV DUBOKE DRŽAVE, GLOBALIZMA, I SOROŠEVIH PODANIKA u SRPSKOJ VLASTI. AV AV i LGBT VLADE u BG.
Preporuke:
14
2
27 četvrtak, 28 maj 2020 15:46
Spiridon
@ itd ili ...
A sad sam Cile


Jeste gosn Cile, sebi ste koliko juče napravili alter sitnije Cile sitnije ego samo da bi na miru mogli da branite omiljenog vam a lokalnog šarlatana koji priča o tome da su ljudi plavih očiju sa Marsa. Nemojte samo se lažemo i pravimo nevešti ako nije problem...
Preporuke:
3
16
28 četvrtak, 28 maj 2020 15:53
Spiridon
@ Micika
MISLIM DA BI TREBALO OGRANIZOVATI PODRŠKU PREDSEDNIKU TRAMPU. PROTIV DUBOKE DRŽAVE, GLOBALIZMA, I SOROŠEVIH PODANIKA u SRPSKOJ VLASTI. AV AV i LGBT VLADE u BG.

Spisak govornika, Vojvoda Voja, Vučela i pečatnjaci, Radun i vidovnjaci, Dragan J. Vučičević, ministar Vulin ispred vlasti, neki predstavnik Kitanovićevog NKPJ i obavezno Milovan Bojić, a može i Bora Čorba...
Preporuke:
4
21
29 četvrtak, 28 maj 2020 15:59
Reče Tramp
dubokim glasom.
Preporuke:
1
6
30 četvrtak, 28 maj 2020 16:03
Aleksa
u bre "špiridone",
eno ti se juče pivaš predstavlja kao prijatelj ustaša i balija (u komentarima na tekst Antonića) i... da nisi anoniman vrlo rado i tebe.
a ti ovde dubokogrliš duboku državu.
je l to počeo sajgon?
Preporuke:
15
2
31 četvrtak, 28 maj 2020 16:10
itd ili...
Rekoh li ja Spiridone u gadnog starca rastete

nemušto izbegavate konkretne odgovore zašto ne Tramp a da Bajden/Sanders?
Preporuke:
16
3
32 četvrtak, 28 maj 2020 16:15
itd ili ...
Spiridone aman čoveče nisam Cile, lepo vam čovek rekao kada ste ga optužili da sam ja?!?!
Preporuke:
13
3
33 četvrtak, 28 maj 2020 16:20
sting
Ne postoji nekakva "duboka država" to je obično pojednostavljivanje, ali ovaj narod je nažalost previše sklon tome. A to pojednostavljivanje je logična posledica nerazumevanja kapitalizma. Reč je o sukobu finansijske oligarhije i industrijske buržoazije. Ova prva nisu demokrate već finansijski kapital koji se u potpunosti otuđio i koji lebdi u vazduhu odvojen čak i od država domaćina. I ne samo da je odvojen već ga koristi kao što virus koristi telo domaćina. A Tramp je zapravo otelotvorenje industrijske buržoazije koja stvara stvara profit i kojima ovi alhemičari koji koji stvaraju višak vrednosti ni iz čega predstavljaju konkurenciju. I priča o "globalnom zagrevanju" je takođe odraz sukoba ovih dveju frakcije tj. ona predstavlja oružje kojim prvi hoće da satru drugu.
Preporuke:
6
12
34 četvrtak, 28 maj 2020 16:31
Koji mutikaša taj naturalizirani Nijemac!?
Preporuke:
3
10
35 četvrtak, 28 maj 2020 16:44
Sting u
Blago vama, vi sve znate i razumete! Da nam je nama primitivnima vaša pametna glava - pa da se odmorimo malo!
Preporuke:
3
7
36 četvrtak, 28 maj 2020 16:44
Zovi Simu
Ima par znatizeljnika (t)ko je taj SpiraDon,koliko je velikih odmora slusao filozofiju,koliko je
Samardzicevih Pogleda stavio kajno ugaone kamenove svog svjetonazora (kako ono bi ova dvo-rijec na
Nemeckom).Opsjenio ih Spira prepisivanjem Vikipedije
ka Vucic babe s bocu od ulje Vital.
Onaj ko je dosljedno na strani svakog moguceg srpskog
zlotvora,i ne moze drukcije nego biti protiv Trampa.
Jer Tramp jos nije poceo ni jedan rat.Zato su Klinton
i Obama covjekoljupci (kako bi ovo glasilo na greceskom ) u Spirinom sistemu vrijednosti.

To je sistem u kome SpiraDon neutjesno oplakuje zlu
sudbinu u kojoj su hitlerovi oslobodioci otjerani iz
Srbije 44.Pa su svi oni nesretni mladici poginuli na Prokletijama geJaci,jer se nisu prikljucili Spiridonovoj mudrosti da zarade sipajuci pijesak u brasno i kupujuci kartonske,mrtvacke cipele za vojnicki mars.
To je skica psiholoskog profila i savrseno mi je svejedno,ko je Spira.
Moze i po vodi da hoda,ja znam ko je.
Alvudandara!
Preporuke:
19
3
37 četvrtak, 28 maj 2020 17:02
Spiridon
@ itd ili...
nemušto izbegavate konkretne odgovore zašto ne Tramp a da Bajden/Sanders?

Ne znam samo da li su vam javili kako je i vama omiljeni i toliko puta hvaljeni Noam Čomski podržao Bajdena, pa me samo zanima da li onda i u vašem slučaju važe sve one vaše čvorovićevske somnambulije sa sve ulicama u Prištini?! Naravno, vi ste kao sasvim mala upali u kazanče pa ste se pelcovali tj valjda ste upravo zato uvek za to die Beste sitnisopstveničko biranje Zapada kada nešto potreba, a Spiridon i Spiridonovi da poturaju leđa kada treba i da “daju” sirotinji, jer vi baš nekako slučajno uvek volite da dajete samoj sebi. Prema tome, za razliku od vas ne navijam trenutno za nikoga, niti mislim kao malo dete da će taj neko kao preCednik Amerike da dođe na belom konju i spasi Srbiju, tj on se kao bori a mi da živimo i umiremo sa njim. Tako da, ne namećite mi svoje prostoprošireno viđenje sveta, borbu kao dobra i zla, pa ko ne navija za Trampa on je za Hilari i te pošalice...
Preporuke:
3
17
38 četvrtak, 28 maj 2020 17:09
Spiridon
@ Zovi Simu

Misliš na njemačku dvo-riječ baustelle ako se ne varam Vladek, a koliko primećujem tebe sam definitivno opčinio čim ideš okolo za mnom i pišeš već dve stotine i pedeset i šesti jubilarni komentar na temu... Spiridon, lik i delo. Inače prepisivanje sa Vikipedije ostavljam patriJotama, avaj premala je moja pamet pa moram zato da koristim svoje sopstvene knjige indžijele, ako mi nešto potreba...
Preporuke:
3
17
39 četvrtak, 28 maj 2020 17:15
Spiridon
@ Aleksa
bre "špiridone",
eno ti se juče pivaš predstavlja kao prijatelj ustaša i balija (u komentarima na tekst Antonića) i... da nisi anoniman vrlo rado i tebe.
a ti ovde dubokogrliš duboku državu.

Odlično ti vidim ide ogovaranje i petparačko podmetanje, kao i svakom patriJoti uostalom. Čim veselnici ne znate šta ćete više od muke da kažete a vi odmah brže bolje pokažete prstom na nekog kao “izdajnika” i “stranog plaćenika”...
Preporuke:
3
18
40 četvrtak, 28 maj 2020 17:29
Raćel@Relja
"I nisu takvi naneli samo štete američkim građanima nego su štetu nanosili širom šara. Želim vam sve najbolje g-ne predsedniče i da zlobne štetotočine čim pre dovedete k poznaniju prava!"
Tačno, ali ako ste ispratili dobro potkrepljen, ,malo duži izveštaj, sa sve slikama izmaltretirane i do izbacivanja stres hormona,dece, koji tako pogoduje mlađem i lepšem izgledu celoj to satanističkoj bandi,pročitali ste da su oni u kućnom pritvoru/verovatno sa nanogicom/Sećate se da je Tramp još ranije rekao Hilari, da se ućuti i smiri, jer ima takve podatke, da može do kraja života da je strpa i nju i one oko nje, u zatvor. Ja sam čvrsto poverovala celom tom pisanju, jer niko nebi smeo to da objavi, a da nema dokumentaciju. I cela svetska štampa je to objavila, čak se i u italijanskom parlamentu/videla i čula na snimku/ raspravljalo o tome.Zato ja imam poverenje u Trampa, ako ništa drugo, neka te kanibale odstrani iz društva. A njihova D. stranka je prepuna kanibala.
Preporuke:
12
1
41 četvrtak, 28 maj 2020 17:30
itd ili ...
Odakle vam to da mi je on omiljen? ja samo volim njegovu kritiku američkog društva, verovatno bih da živim tamo kao i svi intelektualci u SAD imala levičarske ideje, no budući da sam u Srbiji iskusila kako je izgledala vladavina KPJ i SKJ i Tita teško mi je da ideološki prihvatim taj pogled na svet sa aspekta realizacije koju smo mi živeli. Teško mi je i da delim sa marksistima rasisam prema Slovenima koji je krasio Mordekaja Levija (alijas Karla Marksa) te bih se teško mogla poistovetiti ili deliti mišljenje u svemu sa Noamom Čomskim.
Eto da pojasnim, ne da sam trabala al ajde da ne ostane na vašoj podmetačini.
Preporuke:
15
5
42 četvrtak, 28 maj 2020 17:33
itd ili ...
Uostalom Spiridone Tramp se isto kao i vi bori protiv njihove UDBE, kako vi to ne delite sa njim tu borbu?! već se sa Bajdenom koji je njihov eksponent solidarišete?

Da li to što Čomski staje na stranu Bajdena znači da ste i vi uz Bajdena i šiptare? jer Bajden je vrlo jasno na strani narkoprovizorijuma Bondstil? da li je to što je Čomski za njega vama kao Srbinu lakše da priznate da ste i vi za pedofila Bajdena?

Ne bi trebalo da vam je lakše

Stanite iza svojih zabluda ne treba vam Čomski on je ipak u SAD a vi gde ste
Preporuke:
14
4
43 četvrtak, 28 maj 2020 17:49
uvaljotka
Istorijska je činjenica da političari pred izbore pričaju jedno, a kad dođu na vlast rade drugo. Znači Donalde Trampe, kad ukineš Bondstil i povučeš priznanje Kosova, zvaću te Srbinom, bratom, posestrimom vilom, našim Obilićem i Lazarom. Dotle sam s tobom na socijalnoj distanci.
Preporuke:
7
5
44 četvrtak, 28 maj 2020 18:15
Cile
Spiridone,
Očigledno imate neki problem i pokušavate da ga lečite beslovesnim piskaranjem. Možda povremeni izlazak na vazduh pomogne? Na žalost, previše gledanja pinka i čitanje tabloida, uz bezpogovorno dvomesečno poštovanje zabrana učinilo je svoje!

Gospodinu koji ima nik "itd" predlažem da se ne prima na provokacije bota Spire, jer je jasno da on drugih ideja nema nego da drobi jedno te isto!
Preporuke:
19
3
45 četvrtak, 28 maj 2020 19:07
Spiridon
@ itd ili...

Vi ste pod broj jedan gosn Cile u SFRJ došli tek kada je faraon već bio u dubokoj starosti i kada su Spiridon i Spiridonovi poturili svoju grbaču i “nadavali” se sirotinji da bi vi tamo negde u zapadnoj zavetrini mogli da oplakujete nacion i otadžbinu, tako da nemojte barem meni da prodajete kako vam je jako teško kao bilo pod Titom. Takođe samo malo dete može da pomisli da se Donald Tramp bori za bilo šta i protiv bilo koga, sem za samog sebe i za svoj sopstveni džep. Međutim kao što rekoh, vama sutra da kažu Žika Obretković jaše uzanom stazom planinskom protivu globalista, vi bi mu svi prekosutra u celini celosti pesme pevali, jer mala deca nikako da odrastu...

P.S. Sa ovim što ste napisali komentar kao Cile, ste samo potvrdili da ste to vi. Samo da vam pomognem...
Preporuke:
2
17
46 četvrtak, 28 maj 2020 19:14
Spiridon
@ sting

A Tramp je zapravo otelotvorenje industrijske buržoazije koja stvara stvara profit i kojima ovi alhemičari koji koji stvaraju višak vrednosti ni iz čega predstavljaju konkurenciju.
Ostaće večita misterija kako Tramp, kao čovek koji u svom životu nije ništa proizveo sem dugova i koji ceo život živi na dođem ti odnosno na uzimanju kredita koje ne vraća, može da bude predstavnik industrijske buržoazije. Da pogađam, to što ga rukama i nogama podržava upravo Wall Street Journal je valjda dokaz toj teoriji. Inače štovani Lo Reddyša ja evo već treći mesec čekam one socijalne nemire u Americi koje vi najaviste ali za sada mrka kapa, pa sam sve mislio da vas pitam da bacite pasulj ako možete pa da onda dostavite neki situation update, jer evo sav sam ustreptao takoreći...
Preporuke:
2
17
47 četvrtak, 28 maj 2020 19:22
Spiridon
@ itd ili...
Teško mi je i da delim sa marksistima rasisam prema Slovenima koji je krasio Mordekaja Levija (alijas Karla Marksa)

Ja se izvinjavm gosn Cile, je l’ taj Mordekaj beše onaj što mu na Kubi kače ogromne slike i nazivaju zgrade po njemu. Znate to je ono ostrvo za koje vi kažete da ljudi igraju i pevaju, da su svi obrazovani i da bi vi sutra otišli tamo da živite. Mislim kad smo već kod marksizma i gosn Mordekaja, ali to ste vi čas malo zakleti antikomunista a čas staljinista koji se kune u Kubu i ustane kada priča o Josifu Visarionoviču...
Preporuke:
1
19
48 četvrtak, 28 maj 2020 20:31
itd ili...
Spiridone kakve veze ima dobrota naroda sa Marxom?! Stvarno ste dosadni.
Preporuke:
11
1
49 četvrtak, 28 maj 2020 20:37
itd ili...
Verujem da svakom coveku koji je stao za vrat nacizmu I koncentracionim logorima I nemackim zverstvima svakako treba to priznati. Za neke pa I Vladetu Jerotica je to bilo oslobodjenje a za vas okupacija. Za mene bi bilo oslobodjenje kako Jerotic belezi u Dnevniku. Jer konstatuje da boljsevizam u njima nije ubio Rusa.
Preporuke:
8
2
50 četvrtak, 28 maj 2020 20:42
Kolateral
Tramp 100000
Preporuke:
3
2
51 četvrtak, 28 maj 2020 20:50
Cile
Spiridone, pardon, Vučićeviću, ti li si :-)
Preporuke:
19
0
52 četvrtak, 28 maj 2020 20:58
Cile
itd,
Ne primajte se na Vučićevićeve provokacije. Biti BOT poput njega, to je dijagnoza.
Preporuke:
18
0
53 četvrtak, 28 maj 2020 21:00
sting
Spiridone,

Kvaziučena sujeto, šta pokušavaš da postigneš tim banalizacijama i ironisanjem i držanjem slova? Hoćeš da stvoriš nekakav utisak o tvom prevashodstvu?!?!?!?! Pa stvarnost te demantuje svakog dana...........
Preporuke:
16
2
54 četvrtak, 28 maj 2020 21:03
sting
itd ili,

A zbog čega tebi uopšte smeta ta nacistička okupacija? Pa u njeno vreme bi se Gestapo prosto oduševjavao tim tvojim perverzijama o "pravom imenu Marksa". Radije bi tebe slušali nego Lili Marlen. Zapanjujuća je tvoja sklonost da oblatiš sve što nisi sposobna da razumeš.
Preporuke:
5
5
55 četvrtak, 28 maj 2020 21:27
itd ili...
Vidi meni smeta svako ko ubija ili mrzi Srbe dakle nacisti, NDH I Marx. Nadam se da sam pojasnila ogranicenim umovima ideologijom Mordekaja Levija iliti K Marxa.
Preporuke:
8
3
56 četvrtak, 28 maj 2020 21:30
itd ili...
To sto crvendaci ne znaju kako je bilo pravo ime idola im, nije moj problem. Kao I to sto ne znaju da je bio rasista narocito rasisticki raspolozen prema Rusima I Slovenima pa se neko a da je Sloven lozi na njega u 21 veku - nema mu pomoci.
Preporuke:
7
4
57 četvrtak, 28 maj 2020 21:35
itd ili...
Sting
Vidi druze to sto ti ne kapiras da mene u zivotu opredeljuje to kkako je ko mislio I postupao prema mom nacionu a ne ideologija tvoj problem. Ziveti u titovo vreme bilo je kao zivot u cirkusu iskrivljenih ogledala gde ako kazes da je copav odes u zatvor jer verbalni delikt je bio siroko praktikovano krivicno delo. Ko cuti I mis je taj je bio ziv a ko ima krvave ruke do lakata bratske krvi bio je visoko pozicioniran. Groznna vremenna ne ponovila se.
Preporuke:
6
3
58 četvrtak, 28 maj 2020 21:38
itd ili...
Cile
U pravu ste klasican bot!
Preporuke:
10
0
59 četvrtak, 28 maj 2020 21:44
Spiridon
@ itd ili...
Za mene bi bilo oslobodjenje kako Jerotic belezi u Dnevniku. Jer konstatuje da boljsevizam u njima nije ubio Rusa.

Gosn Cile vi ste to “oslobođenje” gledali sa poprilično bezbedne udaljenosti, odnosno čitali o njemu uz jutarnju kaficu, pa samo ne znam što ne odoste kod Josifa Visarionoviča kada ste ga baš toliko silno voleli umesto da se zlopatite na tom “odvratnom” Zapadu. Takođe, ne znam zaista da li je boljševizam ubio Rusa ali je meni u svakom slučaju pobio i u bukagije oterao nekoliko članova uže porodice, tako da zaista pokušavam da shvatim o čemu pričate i kakve veze ima šta je mislio o tome srednjoškolac Vladeta, mislim je l’ da mi bude lakše sada pošto je on to tako rekao, ili da možda ipak priložim to njegovo svedočanstvo u predmet zahteva za vraćanje onog “dobrovoljnog” priloga sirotinji...
Preporuke:
0
11
60 četvrtak, 28 maj 2020 21:46
Spiridon
@ itd ili...
To sto crvendaci ne znaju kako je bilo pravo ime idola im, nije moj problem.
Pravo ime idola je Joseb DŽugašvili, kako tih crvendaća tako i vama što pripadate patriJotskom odredu I Iljin i Staljin, samo jaši svi smo naši...
Preporuke:
0
11
61 četvrtak, 28 maj 2020 21:57
Spiridon
@ sting

Pa stvarnost te demantuje svakog dana...........

Tja, mogao bih se zakleti da vas stvarnost demantuje, počevši od onih fantazmagorija da je korona u suštini nepostojeća (prva verzija), pa do one da je to samo blagi grip možd malo opasniji za starije (druga verzija), da su je poturili Amerikanci (treća verzija) ili ona sada već,legendarna da je kao bila ta neka nevidljiva kriza likvidnosti, pa kao sve je to zbog nje, tj evo koliko sledeće nedelje kreću socijalni nemiri jer ode mast u propast u Americi (napisano u prvoj nedelji meseca marta tj još malo pa pre ptri meseca)...
Preporuke:
0
8
62 četvrtak, 28 maj 2020 22:01
Spiridon
@ itd ili...

Ko cuti I mis je taj je bio ziv a ko ima krvave ruke do lakata bratske krvi bio je visoko pozicioniran.

A šta je bilo sa onima koji su napravili dil sa Titinima da bi mogli da se vrate iz emigracije...
Preporuke:
0
11
63 četvrtak, 28 maj 2020 22:33
itd ili...
Spiridone
Ostajete duzni odgovor zasto Klintonovi I zasto Bajden/Saners a ne Tramp? Mislite da ce biti bolji po nas I pitanje KiM
Preporuke:
5
3
64 četvrtak, 28 maj 2020 23:18
mrljavko
Spridone,

coveka stil izrazavanja prepoznaje.
Tvoj pripada malogradjanskim laprdanjima.

Nije vazan Tramp, vec da se filozofija
samozvane "avandarde covecanstva" potuljeno uvukla u svest njegovog velikog dela.

Mamcima neke buducnosti i ciljeva, navodne pravde i ispravnosti, prosperiteta sumnjivih namera, navukla je i pretvorila regularne zivotne funkcije i potrebe u znacajan deo neregularnih i nepotrenih i uvela kockarski hohstapleraj kao vrhovnu i najvazniju svetsku vrlinu vodilju.

Vec sam rakao da bi takve treba iseliti na daleko izolovano ostrvo pa nek se medjusobno kockaju sa tim svim gordim rezultatima svoga rada i nek zive od tih dobara koja privredjuju.
Samo sve to negde daleko, daleko od normalnijeg coveka.

Ja verujem da ti imas visoko misljenje o svom radu.
O necemu sto je u sistini nistavno i za covecanstvo i za istoriju.
Da mi je znati ima li sta u njemu sto je privredjujuce ili samo uobrazavas.

Dakle i ne razumes. Nije u pitanju Tramp.
Preporuke:
8
2
65 četvrtak, 28 maj 2020 23:30
itd ili ...
Spiridone
Niko to nije gledao ni sa kakve udaljenosti (oslobođenje ni u 1 sv ni u 2 sv) niti se mora biti rođen u Srbiji da bi bio Srbin.
Kolika neznalica moraš biti da smatraš emigracijom nekoga ko nije rođen u Srbiji u nekoliko kolena unazad? To što se neko vratio korenima neasimilovan to je ono što zapadoljupci ne mogu da shvate, oni se nikada ne bi vratili niti bi se Srbima zvali na tom zapadu gde su Srbi bili mrski i ostali, kao i Rusi uostalom.
Preporuke:
5
3
66 četvrtak, 28 maj 2020 23:38
itd ili ...
Jeste Spiridone to je ime DŽugašvili, zar nije i to zanimljivo? odakle potreba da se sakrivaju prava imena? recimo i Broz je u toj kategoriji? ko su svi ti ljudi? ko su bili ljudi u neposrednom Staljinovom okruženju, ili u Titovom, ko su bili ljudi od poverenja i egzekutori? nisu ni Rusi Spiridone a nisu ni Srbi.
Preporuke:
6
3
67 četvrtak, 28 maj 2020 23:40
Spiridon
@mrljavko
Spridone,

coveka stil izrazavanja prepoznaje

Potpuno se slažemo, ja ne pišem komentare u obliku tih wannabe pesničkih vedrina, a kako nemam podstanare u glavi onda samim time nemam potrebu da se predstavljam pod osamnaest različitih frlj-mrlj-brlj-hejter nadimaka. Tako da sve si u pravu, mislim za to oko stila...
Preporuke:
0
6
68 četvrtak, 28 maj 2020 23:43
Mujagin fesić, nano
Nemojte tako na Spiragu. Čova i sad poje (h)ode gitljerovcima koji su
jelte doneli slobodu u kojoj su njegovi uživali. Očekivali valjda da će IH potom Tito staviti za ministre vojne.
Naučili kako ne njakave kralja postavljala ustašiju za đenerale.
Okreneš fes na drugu stranu , pa nastavi...
I nije bio prilog sirotinji nego :eksproprijacija eksproprijatora.
Ili kako došlo tako i otišlo.
Preporuke:
8
2
69 četvrtak, 28 maj 2020 23:44
ANALITICAR
U USA je zbog Coronavirusa ostalo bez posla čak 30 miliona ljudi. Trenutno u USA je veća kriza nego za vreme Velike Depresije 1929 / 1933.

U USA je ove godine užasno nasilje, zbog gubitaka posla, gladi, širom USA su oružani sukobi i pljačke. Ove godine se desilo čak 6.386 ubistava vatrenim oružjem.

Specijalizovani portal koji prati ubistva vatrenim oružjem u USA GUNVIOLENCE ima statistiku od 2013g. Broj ubistava se između 2013 i 2019 godine kretao između 12 500 i 15 679. Lani je bila druga najgora godina ss 15 208 ubistava a ova godina će biti najgora. Samo danas do sada su zabižežili čak 30 ubistava a obično maksimum zbog vremenske Razlike Balkan - USA bilježe noću. Dakle USA klizi ka ludnici i raspadu i građanskim ratovima kao u Salvadoru, Meksiku i Brazilu. U Brazilu bude preko 70 000 ubistava godišnje a u Meksiku između 30 000 i 40 000. USA sada ide njihovim stopama, do sada 6 386 u ovoj godini. To je bez samoubistava vatrenim oružjem, ako se to računa bude više od 40 000.
Preporuke:
2
2
70 četvrtak, 28 maj 2020 23:47
Spiridon
@ itd ili...

Ostajete duzni odgovor zasto Klintonovi I zasto Bajden/Saners a ne Tramp?

Nisam ja ništa nikom dužan gosn Cile, pretežno su meni evo još malo pa osamdeset godina dužni, mislim oko tog “davanja” sirotinji. Tako da te vaše patriJotske pošalice i lažne dihotomije prodajte na sastanku kružooka I Iljin i Staljin, svi smo naši samo jaši, jer sam ja još tamo na leto 2016 lepo rekao da je izbor između Trampa i Hilari lažan tj izbor između kuge i kolere. Prema tome, ne pišem ja ovde Bog vam pomogao predsedniče komentare, već vi draga moja gospođo jer imate mentalni sklop adolescenta, kome je sve uvek Partizan-Zvezda navijanje, Mi i Oni, Dobro i Zlo, Svetlo i Tama. Tako da odrastite konačno, vreme vam je...
Preporuke:
0
7
71 četvrtak, 28 maj 2020 23:56
Istina kao stil
https://abc3340.com/news/nation-world/exclusive-one-on-one-with-president-trump-on-battle-against-coronavirus

vrlo zanimljiv Trampov intervju da se vratimo na temu.
Preporuke:
2
2
72 petak, 29 maj 2020 00:04
Spiridon
@ itd ili ...
Niko to nije gledao ni sa kakve udaljenosti (oslobođenje ni u 1 sv ni u 2 sv) niti se mora biti rođen u Srbiji da bi bio Srbin.
Kolika neznalica moraš biti da smatraš emigracijom nekoga ko nije rođen u Srbiji u nekoliko kolena unazad?

Ne može se gosn Cile biti na dva mesta u isto vreme žao mi je jako, tako da ne poturajte opet taj 1. Svetski rat kao kukavičije jaje da bi ispod žita provukli drugi, jer smo već prošli ako se sećate kroz tu priču... Borili se u oba rata, pa je posle bilo tuc-muc, pa znate 1. Svetski, pa nismo se razumeli. Prema tome sa bezbedne udaljenosti se to lepo gledalo, i brinulo se za otadžbinu i nacion dok Spiridon i Spiridonovi poturaju svoju grbaču, tako da samo ostaje pitanje a koji je to tačno dil posle napravljen sa Titinima...
Preporuke:
1
8
73 petak, 29 maj 2020 00:08
itd ili ...
Dakle da ponovim zašto ne Tramp a da Bajden/Sanders kada je reč o srpskim interesima?

Naravno da ne možete da obrazložite, to je nemoguće sa stanovišta nacionalnih interesa.

Ali ideološki možete da objasnite ali onda biste morali da se ofirate da vam je ideologija značajnija od nacionalnog interesa da ste internacionalac kao i ovaj sa kojim sse kao jurite Rediša ili Sting, sa Pivašem koji ima prijatelje koji brane NDH i ekipu napadate neistomišljenike, zato i ne možete da objasnite na ovom sajtu rodoljubivim komentatorima kako to da je pospani pedofil bolji od Trampa po Srbiju?
Preporuke:
4
2
74 petak, 29 maj 2020 00:13
Relja @ Raćel
I ja sam slušao od pouzdanih autora o zlu o kojem pišete. O zločinačkoj zloupotrebi ukradene dece za svakakva nepočinstva. Od strane bogatih, ne samo američkih državljana. I ja se nadam da predsednik Tramp ne preti praznom puškom. Pitanje je koliko je on voljan i njegovi istomišljenici u vlasti te sa kakvim mogućnostima raspolaže da se obračunaju sa ovim zlom?
Preporuke:
7
1
75 petak, 29 maj 2020 00:13
Spiridon
@ itd ili...

Jeste Spiridone to je ime DŽugašvili, zar nije i to zanimljivo? odakle potreba da se sakrivaju prava imena? recimo i Broz je u toj kategoriji? ko su svi ti ljudi? ko su bili ljudi u neposrednom Staljinovom okruženju, ili u Titovom, ko su bili ljudi od poverenja i egzekutori? nisu ni Rusi Spiridone a nisu ni Srbi.

Ne znam zaista, raspravite to lepo između sebe kao ljudi na sastanku kluba obožavaoca lika i dela Josifa Visarionoviča, a mene manite tih SrBski Telegraf tračarija i prebrojavanja krvnih zrnaca. Inače da vam pomognem, pošto ne znam da li su novine to na Zapadu prenele toh dana, ali dva maltene najbliža Titina egzekutora id poverenja su bili Leka Ranković tu iz Draževca, i drug Penezić zvani Krcun iz Užica, koji je 1947 rukovodio akcijom da se moji privedu poznaniju boljševičkog prava. Lepo vam ja kažem, niti znate, niti je imao ko da vam priča, pa zato to primanje na te lagarije i gluposti...
Preporuke:
1
11
76 petak, 29 maj 2020 00:22
Spiridon
@ itd ili...


A da vam pomognem i za Rusiju, jer ako niste znali najveći zločini su napravljeni u vremenu tzv Bolьšoй terror-a tj u periodu 1937-1938 kada je bilo pobijeno oko 700000 ljudi u nešto više od godinu dana. E vidite taj period ima i drugi popularni naziv a to ežovщina po tadašnjem prvom čoveku NKVD-a Nikolaju Ivanoviču Ježovu, koji se toliko bio zaneo u tom svom bezobzirnom i monstruoznom dokazivanju da je sve to na kraju po njemu i dobilo ime...
Preporuke:
0
5
77 petak, 29 maj 2020 00:25
ANALITICAR
Šteta po USA ekonomiju zbog coronavirusa se procjenjuje na NEVEROVATNIH 100 hiljada milijardi dolara. A "ČAROBNJAK" Tramp (najobičniji klovn isturen da glumi dobro) je nedavno naštampao ogromnih 2.200 milijardi dolara. Znači čak da još naštampa 7.800 hiljada milijardi dolara bez pokrića opet to daje 10 000 milijardi dolara, a šta ćemo sa onih 90 000 milijardi dolara štete.

Poređenja radi bivša SFRJ 23 miliona ljudi je dugovala svega 20 milijardi dolara a u USA je šteta 5 hiljada puta veća nego kompletan jugoslovenski dug.

Kataklizma imperije zla USA
Preporuke:
2
1
78 petak, 29 maj 2020 00:26
itd ili ...
Spiridone u pravu ste ne može se biti na dva mesta istovremeno zato se čitaju knjige i svedočanstva poput onog dr Vladete Jerotića Dnevnik koji opisuje ulazak Rusa u Beograd, dakle verujem da se to da nadoknaditi pravim i verodostojnim svedocima koji su to zapisali.

Ako to za Bajdena ne možete da objasnite, razumljivo je to, ali onda se mante Trampa, on je za nas daleko manje zlo i to je izvesno u odnosu i na Sandersa i na Bajdena sa kojim je sada Sanders (vaš favorit koji se zalagao za bombardovanje Srbije)

Tramp se u krajnjoj liniji bori sa likovima i ako uspe ceo svet će ne samo Srbija prodisati od tih degenerika.
Preporuke:
3
2
79 petak, 29 maj 2020 00:32
Spiridon
@ itd ili...

Ali ideološki možete da objasnite ali onda biste morali da se ofirate da vam je ideologija značajnija od nacionalnog interesa da ste internacionalac kao i ovaj sa kojim sse kao jurite Rediša ili Sting

Kada vam Grenel bude isposlovao priznanje Kosova jer je Trampu priša za pred izbore onda ću da vas pitam za taj nacionalni interes, a ja da ponovim opet nisam onaj koji ovde piše Volimo vas puno predsedniče komentare, nego vi gosn Cile. Inače ako mislite na istog Redišu koga ste ovde hvalili na sva usta pre nekoliko nedelja, odnosno meni pričali da mi se priviđa kako on piše pod više nadimka, onda ste nešto malko pobrkali lončiće tj pukla vidim tikva posvađaše se obožavaoci lika i dela između sebe, zavadiše se dva oka u glavi...
Preporuke:
1
7
80 petak, 29 maj 2020 00:36
itd ili ...
Krcun je beše Tito ubio?
Rankovića smenio?
Plesali su samo jedno leto kao što pesma kaže, dakle možda su oni mislili da su tako važni Titu, ispalo je da su potrošni, neki drugi su bili konstantni a među njima nije bilo Srba.
Ali valja autošovinistima da podastru takve podatke da se svi uprljaju da se svve na ravne časti podeli nečasno, to radite, upirući prstom kada se kaže NDH vi odmah dal smo mi za to nešto krivi? pa onda Srebrenica? Lepo neko reče da ste potomak one grdne Saše?
Inače me fascinira ta vaša fiksiranost na jedan trenutak, a da nikada ne kažete šta je bilo sa tim ljudima na kraju. Tako je za vas Vladika sporan a završi u Dahau, Iljin upitan a iako polunemac pošto je otišao iz Rusije u Nemačku iz Nemačke odlazi 1937 da se trajno nastani u Švajcarskoj.
Providno je to što radite. Odvratno je što potcenjujete rodoljube i sebe nalazite da ste pozvani da nekome držite lekcije o bilo čemu. Mesijanski sindrom šta li? Kad Kočine dnevnike o tome kako mrzi Srbe citiram to je no no?!
Preporuke:
4
2
81 petak, 29 maj 2020 00:42
itd ili ...
Ajd Spiridone malo se fokusirajte na belogardejce u Srbiji šta su doneli, kako su bili primljeni ne postoji Rusija od Staljina postojala je i pre a i posle ali to sada nije tema, tema je Tramp i vaša netrpeljivost prema nekome ko je izabran posle Obame nosioca Nobelove nagrade za mir a da je bacio najviše bombi od svih dotadašnjih predsednika SAD (nije lako pobediti u takvoj konkurenciji) ili zašto ste u besu i "pravedničkom" gnevu što nije Sanders pobedio koji je hapsio Srbe koji su protestvovali ispred njegovih kancelarija protiv bombardovanja Srbije za koje se Sanders onako "nezavistan kakav je" zalagao tada i taj isti je gle iznanađenja onako "nezavisno" sada stao uz Bajdena?
A vi samo Tramp pa Tramp a realna opasnost i daleko veća po nas je šiptarski lobista i pedofil Bajden!
Preporuke:
4
1
82 petak, 29 maj 2020 05:37
Trampe legendo
Velika je borba koju Trampov tim ima pred sobom, rešava močvaru metar po metar, ćišak po ćošak.
Još kad bi to počeo energičnije Britanac DŽonson i drugi širom zapada itd.
Ima nade...
Preporuke:
5
2
83 petak, 29 maj 2020 07:32
Heporobljeni Srbin
Trampe, momčino, a boriš li se i protiv "dubokog grla" u američkoj administraciji, ili još i grgoljiš?
Preporuke:
2
1
84 petak, 29 maj 2020 10:08
Spiridon
Kad Kočine dnevnike o tome kako mrzi Srbe citiram to je no no?

Mislite kada je neko ko se predstavio kao it gets more interesting počeo da citira Kočine dnevnike...
subota, 23 maj 2020 13:45 It gets more interesting
Problem je u tome šta je Koča Popović rekao o Srbima Spiridone dakle reč je o citatu iz Kočinog dnevnika.

Koliko vidim sada smo se konačno uverili gosn Cile da ste jedan od lokalnih kameleona koji sebi pevaju tercu pod deset različitih nadimaka.
Takođe, šta u jednom trenutku misli neki tamo srednjoškolac Vladeta meni niti bilo kome drugom neće pomoći da vratimo svoje mrtve i “dobrovoljne” priloge, odnosno to može da pomogne samo onima koji su o “oslobođenju” čitali iz neke udobne zavetrine, pa sad da im posluži da prepravljaju istoriju, pošto su u međuvremenu shvatili koliko mrze Zapad i koliko vole Josifa Visarionoviča. Tada da im je neko rekao da dođu u Beograd ili odu u Moskvu plakali bi kao mala deca, jer tada je Zapad bio die Beste...
Preporuke:
0
7
85 petak, 29 maj 2020 10:20
Spiridon
@ itd ili...

Ajd Spiridone malo se fokusirajte na belogardejce u Srbiji šta su doneli, kako su bili primljeni ne postoji Rusija od Staljina postojala je i pre

A da se vi malo fokusirate na primer šta su isti ti Rusi belogardejci mislili o Staljinovoj sovjetiji, uključujući tu i obožavanog vam Iljina?! Ili vi može biti ne primećujete da tim svojim nakaradnim I Iljin i Staljin, samo jaši svi smo naši stavovima, istu tu carsku Rusiju vređate, ili sad odjednom ne važi ona vaša priča oko Mordekaja Levija rasiste koji mrzi Slovene...?!! Kako samo ne primećujete koliko ste smešni sa takvim one size fits all stavovima, gde bi vi od svega pomalo kao neko dete pa kad vam odgovara onda Uraaaa Staljin, živeo Kastro i slobodna Kuba a onda pet minuta posle o Mordekaju rasisti, crvendaćima, Nikolaju i Iljinu i te neke lagarije kako je vama kao bilo jako teško pod Titom a SFRJ do par godina pred njegovu smrt niste ni videli, niti znali bukvalno gde je...
Preporuke:
1
9
86 petak, 29 maj 2020 10:52
Spiridon
@ itd ili...
Tramp se u krajnjoj liniji bori sa likovima i ako uspe ceo svet će ne samo Srbija prodisati od tih degenerika

Dakle, hajdemo još jednom... Vaš idol Tramp se bori za ceo svet na isti način i u istoj onoj meri kao i Vučić za Kosovo, odnosno na potpuni isti način kako se prima ona naprdnjačka rulja na prvu stranicu Informera i SrBskog Telegrafa, se vi patriJote primate na onu drugu gde su kao vesti iz inostranstva. Cela poenta ove njegove priča sa “dubokom državom” se odnosi samo na Ameriku i njihova unutrašnja prepucavanja, ili bolje reći poenta priče je da su neki ljudi tamo iz njemu nepoznatog razloga radili svoj posao umesto da prvo misle na njega, tj da mu pomognu da prikrije sva svoja muljanja. Razlika između Trampa i tih kao zlih globalista je razlika između stare rasističko-kolonijalne ekipe koja misli da je Bog rekao da Amerika treba da vlada celim svetom, i te kao progresivno-liberalne ekipe koji bi da prosvećuju ceo svet a da Amerika predvodi. Pametnom dosta ...
Preporuke:
1
8
87 petak, 29 maj 2020 15:00
itd ili ...
Spiridone dakle vi ste bili živi u vreme oslobođenja i bili ste na vetrometini stoga vam ni dr Vladeta Jerotić ne treba da sagledate kako je Srbin antikomunista doživeo oslobađanje Beograda i o tome zabeležio u svojim dnevnicima,naravno u skladu sa svojim životnim dobom u kome ga je istorijski događaj zatekao?! Drugo oko Iljina dakle šta su to mislili o njemu belogardejci imajući u vidu da je Iljin napisao fenomenalnu knjigu BELA IDEJA, koju toplo preporučujem da pročitate da se detoksikujete od toga da Rusiju gledate samo kroz Sovjetiju, jer ona je daleko više i iznad toga. Dakle vi ste i Titov (rođ 1892) vršnjak budući da ste više od mene (ja od svoje 9te) živeli pod Titom ili ste već bili formiran čovek 45te kada je on preuzeo vlast zahvaljujući Čerčilovoj pomoći? Dakle vi ste neko 1935 godište da biste tome svemu svedočili pošto drugi eto ništa sem vas nisu ni svedočili niti znaju? Dakle vi imate dobranih 85 godina?
Preporuke:
2
1
88 petak, 29 maj 2020 15:12
itd ili ...
Spiridone
zaista nema potrebe da nekoga nazivate nečijim idolom jer ja to nigde ne rekoh, dakle ako je vaš idol Sanders koji je svoje glasove poklonio Bajdenu, vaš problem, teško da imam idola u politici definitivno ne.
Dakle nema ni potrebe da pominjete te treš novine koje retko ko na ovom sajtu i čita, sem Vučićevih botova i valjda vas pošto prepoznajete šta pišu, ja ne znam šta pišu i ne zanima me te posledično ne mogu ni da prepoznam u vašem pisanju to, samo sam utvrdili Vikipedija praksu citiranja koju primenjujete a što niko ozbiljan ne bi radio.
Samo pitanje sa stanovišta Srbije da li je Bajden bolji od Trampa? samo toliko vas pitam?
Napominjen Bajden je klasičan korumpiran kao i Klintonovi albanski lobista u Vašingtonu, pa ipak ništa o njemu ne rekoste loše, samo o Trampu, i tako već mesecima čoveče! Odurno! boli mene uvo za šta se oni u SAD bore a to uzgred mislim da vi ne znate, već mi je bitno šta kažu o Kosovu, Bajden je antisrpski u praksi i u govoru!
Preporuke:
3
1
89 petak, 29 maj 2020 15:19
itd ili ...
Alo Spiridone nit sam ja Cile nit je Cile ja, pa njemu odgovarate na komentar iako sam ga ja pod svojim imenom postavila?! Što se Rediše tiče socijalna pravda nije nikakva tapija levice to je opšta vrednost civilizacijska koja je na žalost ugrožena. Nema tu isključivog domena levice a kamoli rešenja koje marksisti nude u 21 veku opterećeni praksom gulaga i golih otoka da išta mogu više da ponude sem da se pokriju ušima, jer njihova praksa je ugušila sve revolucionarno tako da sada narod prihvata i kolonijalni odnos jer zna kako je izgledao komunizam, ne povratio se. Ako je iko radio u korist kapitalizma to je levica i danas radi, bori se za emigrante a protiv sopstvenih radnika, jer tako snižava cenu rada domicilnog radništva. Nije šta ko priča dakle nego šta je ko radio.
Preporuke:
3
1
90 petak, 29 maj 2020 16:29
itd ili ...
Da zaključim Spiridone nema nigde ura Kastro, nema makar kod mene ništa od toga šta vi tako uvrnuto zaključujete, da Staljin jeste nacističkoj nemani stao za vrat i to ceo svet zna, sve ostalo je istorija, to je istorija koja se sada prekraja, ispadoše Angli da su glavni borci protiv nacizma bili a nisu, oni su se borili do poslednjeg Slovena i Nemca, ja sam vam već rekla vi ne razlikujete opservacije o narodu, nacionu i ideologije, za vas je ideologija sve, za mene je narod sve a ideologija dođe i prođe.

Meni su ideologije opijum za narod, i uzrok podela i slabljenja naciona, zato se vašem viđenju suprotstavljam, vašim rovovima, jer su oni isključivi ideološki, mene samo zanima ko je za moj narod dobro radio.

To nisu demokrate ni Klintovnovi a svakako neće biti ni Bajden sa Sandersovom podrškom!

Nadam se da neću morati peti put da vam crtam!
Preporuke:
3
1
91 petak, 29 maj 2020 21:41
itd ili ...
Spiridone

Uzgred za Grenela niste u pravu, ostaje da se vidi ko je bio u pravu ovim povodom.

To što se stvara utisak da on nekome zavrće ruke da bi Tramp nešto imao pred izbore je unutrašnje politički mamac koji Vučić zabacuje da bi opravdao veleizdaju na koju se obavezao Klintonovima kao uslov za dolazak na vlast.
Preporuke:
2
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner